CORONA UPDATE

U kunt nog steeds bij ons bestellen! Alleen kunnen leveringen in verband met corona mogelijk iets langer duren dan u van ons gewend bent. 

Ongetwijfeld heeft u de laatste ontwikkelingen over het Coronavirus op de voet gevolgd. Dat doen we ook bij Profipack, want de gezondheid en de veiligheid van onze medewerkers en klanten staat altijd voorop. Vanwege de versnelde verspreiding hebben we bij Profipack een aantal maatregelen getroffen. We volgen daarbij het advies en de richtlijnen die het RIVM heeft opgesteld.

LEVERTIJDEN
Wij doen ons uiterste best om bestellingen die voor 17.00 uur zijn geplaatst dezelfde dag nog te verzenden en vooralsnog dat gaat over het algemeen goed. We zijn hierbij alleen wel afhankelijk van externe partijen als DPD en DHL waar het momenteel extra druk is en de levering daardoor mogelijk iets langer kan duren dan u van ons gewend bent. In de meeste gevallen kunnen wij nog steeds de volgende dag leveren, maar houd er graag rekening mee dat het momenteel mogelijk 1 à 2 dagen langer kan duren. 

LEVERING BELGIE - PARTICULIEREN
In verband met Corona worden pakketten langer dan 110cm naar Belgie niet verstuurd. Deze worden niet geaccepteerd door de pakkettendienst in Belgie. Voor zakelijke klanten is dit wel mogelijk. Hierdoor kan het zijn dat uw bestelling van Stucloper, Bouwfolie, Kartonnen hoeklijnen of andere lange producten achteraf geannuleerd wordt. Wij nemen dan contact met u op om u te informeren en zullen het betaalde bedrag direct terugstoren.

FYSIEK CONTACT BEPERKEN
De gezondheid van onze relaties en medewerkers staat voorop en daarom volgen wij het advies op van het RIVM om fysiek contact zoveel mogelijk te beperken. Op onze locatie zijn de hygiëneregels aangescherpt en medewerkers werken waar mogelijk thuis. Onze vestiging is zoals gebruikelijk geopend en bemand voor het afhalen van uw bestellingen. We beperken echter het hand-op-hand contact. We vragen u daarom vooraf online te betalen. Gelieve van tevoren aan te geven als u spullen komt afhalen, dan kan dit voor bij de roldeur klaargezet worden. 

LEVERINGEN PROFI-BUS
Ook onze chauffeurs hebben de instructie gekregen om fysiek contact zoveel mogelijk te vermijden. Daarom zullen zij indien een handtekening vereist is, in overleg met de klant, zelf tekenen.

KLANTBEZOEK BEPERKEN
De zaken gaan gewoon door, maar we hebben onze buitendienst gevraagd voorlopig alle klantbezoeken zoveel mogelijk uit te stellen. Uiteraard zijn we per mail en telefonisch bereikbaar en zoeken we samen naar een passende oplossing voor uw vraag of probleem.

TOT SLOT…
Hoe de situatie zich de komende tijd ook ontwikkelt, we drukken u graag op het hart dat wij ons uiterste best doen om u nog steeds de service, kwaliteit en bereikbaarheid te bieden die u van ons gewend bent. We houden de berichtgeving van het RIVM en de overheid goed in de gaten en houden je op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen. 

Bij voorbaat dank voor uw begrip.

Het Profipack team