Hoe stuur ik mijn bestelling retour

Ruilen en retourneren

Wij doen er alles aan om u via onze website te informeren over onze artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze geruild worden. Echter gelden er voor ruiling enkele voorwaarden. 
Let op. De wet is voor bedrijven anders dan voor particulieren. Daarom vermelden we hieronder beide. Verder verwijzen wij u door naar onze algemene voorwaarden.

Wij raden u aan bij levering het volgende te controleren:

  • zijn de juiste artikelen geleverd?
  • Is het juiste aantal geleverd?
  • zijn de producten in goede staat ontvangen?

 

Particulieren & Consumenten
Particulieren en consumenten kunnen webshop bestellingen binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen retour zenden of annuleren, zonder opgave van redenen. Uw bestelling annuleren kan schriftelijk of per email. Retour zendingen kunt u terug sturen naar: Profipack Verpakkingsmaterialen B.V., Aardvletterweg 12, 3417 XL te Montfoort. Komt u er niet uit? Bel gerust met onze klantenservice: 0348 - 712 514 of email naar info@profipack.nl

 

Zakelijke klanten / bedrijven
De klant is verplicht de bestelde goederen af te nemen op het moment waarop deze hem ter beschikking worden gesteld dan wel op het moment dat deze hem worden bezorgd. Indien er een verkeerd product is besteld, kunt u deze retourneren in de gesloten verpakking. Mocht u vragen hebben, bel gerust met onze klantenservice: 0348 – 712 514 of email naar info@profipack.nl

 

Is de verpakking beschadigd?
Indien er sprake is van beschadiging aan de doos of verpakking dient dit direct op de vrachtbrief of pakbon van de vervoerder kenbaar te worden gemaakt. Tevens moet dit direct kenbaar worden gemaakt aan de info-mail van een van de webshops van Profipack Verpakkingsmaterialen B.V.

 

Voorwaarden:

  • Wij accepteren alleen standaard producten en voorraadartikelen. Maatwerk, bedrukkingen, of confectie producten kunnen niet geretourneerd worden.
  • Elk product in oorspronkelijke, onbeschadigde staat. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de verpakking van het product onbeschadigd is en in originele verpakking zit, waarbij tevens geldt dat de kosten voor retourzendingen voor uw rekening komen.
  • Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, maken wij dit direct kenbaar via uw opgegeven e-mail adres. Tevens zal het verschuldigde aankoopbedrag van het artikel(en) binnen 14 werkdagen aan u terugbetaald worden.
  • Wij crediteren geen facturen van beschadigde artikelen. Wij accepteren uitsluitend retouren op hierboven beschreven wijze. Retouren die niet of niet binnen de gestelde tijd zijn aangemeld worden niet geaccepteerd.
  • Het te retourneren artikel moet binnen 14 werkdagen na aankoop aan ons geretourneerd en door ons ontvangen zijn.
  • Verzendbewijs. Bij retourzending dient u het verzendbewijs van de vervoerder te noteren en de bijbehorende postcode door te geven, zodat de zending gevolgd kan worden. Zodra het pakket in goede orde is gearriveerd, zorgt Profipack Verpakkingsmaterialen B.V. ervoor dat de terug storting van het betaalde orderbedrag zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 30 dagen aan u wordt overgemaakt.

Tips

  • Om verzendkosten te besparen kunt u wellicht meerdere artikelen ineens bestellen.
  • Het afleveradres mag anders zijn dan het factuuradres.

Contact opnemen

Alle Profipack-klanten gelukkig maken met mooie producten. Heb je een vraag over je bestelling? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag! Stel je vraag aan Profipack:

  • E-mail: info@profipack.nl
  • Bel +31 (0) 348 712 514
  • Maandag - vrijdag: 8:00 - 18:00
  • Zaterdag: 08.00 - 12.30
  • Of vind je antwoord tussen de 10 meest gestelde vragen
  • Meer contactgegevens