KANTOOR & ARCHIEF

Van nieten tot kopieerpapier en van een brievenbakje tot ordnerdozen, ieder bedrijf heeft kantoorartikelen en archiveringsmiddelen nodig. Profipack Verpakkingsmaterialen heeft de belangrijkste kantoorbenodigdheden voor jou geselecteerd. Snel besteld vanuit jouw bureaustoel! Zo staat je werkplek er altijd netjes en geordend bij.


BEST VERKOCHTE kantoorartikelen en archiveringsmiddelen

Double A kopieerpapier A4 80gr wit 500 vel
  • 80 gram
  • 500 vellen
Artikelnummer: 130305

op voorraad

1-4 € 4,95

5-29 € 4,75 - 4%

30-59 € 4,45 - 10%

60-199 € 4,35 - 12%

200+ € 3,95 - 20%

Vanaf

€ 3,95

Kartonnen enveloppen Premium 335 x 500 x 0-50mm (100 st)
  • Variabele vulhoogte tot 50mm
  • Gemaakt van massief karton
Artikelnummer: 275111

1 week

1-2 € 83,50

3-4 € 72,45 - 13%

5-9 € 69,30 - 17%

10-19 € 59,85 - 28%

20+ € 27,85 - 67%

Vanaf

€ 27,85

Kartonnen koffiebekers bruin 180ml (2.000 st)
  • Duurzaam
  • Geschikt voor elke koffiemachine
Artikelnummer: 991205

op voorraad

1-2 € 54,50

3-5 € 51,50 - 6%

6-11 € 49,50 - 9%

12+ € 47,50 - 13%

Vanaf

€ 47,50

Luchtkussenfolie zakken 250 x 400mm (200 st)
  • Sterke zelfklevende strip
  • Voorkomt schokken en stoten
Artikelnummer: 301457

op voorraad

1-3 € 47,70

4-6 € 44,00 - 8%

7+ € 42,00 - 12%

Vanaf

€ 42,00


GEORDEND EN OPGERUIMD

Stapels met documenten zijn geen uitzondering bij een bedrijf. Daarom is het belangrijk om alle documenten op de juiste manier te ordenen en op te bergen. Dit geeft overzicht in de documentatie van jouw bedrijf. Alle documenten kunnen worden opgeborgen in ordners met tabbladen. Op deze tabbladen kun je gericht aangeven welke documenten zich in de ordnermap bevinden. Met de archiveringsmiddelen van Profipack heb jij je documentatie in no-time op orde!

Tip: Zorg dat je alleen recente documenten in een archiefkast hebt staan. Zo blijft jouw documentatie overzichtelijk. Zodra een map met documenten gedateerd is kun je deze opbergen in een archiefdoos. Deze archiefdozen kun je op een andere plek opslaan, zodat het geen onnodige ruimte inneemt. Ook kun je archiefdozen goed gebruiken voor het verzenden van ordnermappen.

ALLES VOOR jouW WERKPLEK

Naast een bureau, een bureaustoel en een ladekastje zijn er nog veel meer bureauaccessoires onmisbaar op een kantoor. Zo kun je bijvoorbeeld met een brievenbakje inkomende en uitgaande post sorteren.  Daarbij kun je met een nietmachine papieren gemakkelijk aan elkaar vast nieten, zodat documenten niet rondslingeren. Verder hebben wij ook scharen, punaises, paperclips en perforators in het assortiment. Zelfs voor de kleinste kantooraccessoires ben je bij Profipack aan het juiste adres! 

ZEG HET MET PAPIER

Een kleine notitie achterlaten voor je collega? Zeg het met een memo! Met de handige memoblokken van Profipack kun je gemakkelijk notities achterlaten op de werkplek van een ander of op je eigen bureau. Daarnaast hebben wij ook schrijfblokken voor het maken van grotere notities.

Werkt jouw bedrijf veel met facturen, dan is kwaliteitspapier geen overbodige luxe. Ons A4-printpapier is hagelwit kopieerpapier met een gewicht van 80 gram. Zo komen jouw documenten altijd met de hoogste kwaliteit uit uw printer gerold. Naar onze mening kun je niet genoeg papier hebben. Daarom verkopen wij ons kwaliteitspapier ook in een maxi-verpakking.

Wilt je post netjes afleveren bij jouw klant, dan wil je geen vouwen in uw papier. Daarom hebben wij vele maten enveloppen in het assortiment. Zo kun je post op A4-formaat netjes verzenden naar uw klanten.


Veel gestelde vragen over KANTOOR & ARCHIEF

Het aantal postzegels op een brief hangt af van het formaat en het gewicht van de brief. Voor een normale brief tot en met 20 gram en met afmetingen niet groter dan 32,4 cm bij 22,9 cm plak je een postzegel met de waarde van € 0,96. Voor een brief van 50 gram met deze afmetingen plak je voor € 1,92 aan postzegels en voor een brief tot 100 gram betaal je € 2,88. Bij een brief tot 350 gram betaal je € 3,84 en voor een brief tussen de 350 gram en 2 kilo betaal je € 4,50. Hiervoor kun je een XL-zegel gebruiken of 5 normale zegels. Voor een brief die groter is dan 32,4 cm bij 22,9 cm, maar nog wel binnen de standaard brievenbusafmetingen past, plak je ook een XL-zegel, of 5 normale postzegels, ter waarde van € 4,50. Veel brieven versturen en vind  je postzegels te duur? Maak dan gebruik van een frankeermachine. Hiermee ben je telkens per frankering net een paar cent goedkoper uit dan met een postzegel.
Het kan zijn dat je post-its niet blijven plakken, doordat je ze op een verkeerde manier van het blokje haalt. Zo moet een post-it niet van beneden naar boven van het blokje worden gehaald, maar van links naar rechts. Door de post-it van beneden naar boven van het blokje te halen, kan de plakrand gaan krullen. Hierdoor plakt deze minder goed. 
Er passen twee A4-vellen in een A3-vel.